Inter-site ENDC werkt niet met Simpel(MVNO)

Ik merk op met NetMonster dat als ik verbonden ben met Site 15605 (oude huawei site zonder 5g upgrade met b1+b3+b8+b38) dat Inter-site ENDC niet werkt. Volgens @jeffrey is inter-site ENDC nu landelijk actief. Werkt het alleen met Ericsson sites of moet mijn MVNO het nog aanzetten voor hun klanten? Mijn telefoon(A53 5G) koppelt vrijwel alleen met n28 of n78 als ik primair 4g b1 of b3 heb. Ook zie ik nooit b7 als primaire 4g band.

Hoi, welkom! Inter-site ENDC werkt alleen binnen het netwerk van een enkele vendor. Koppelen van spectrum van een Ericsson site terwijl je primair op een Huawei site zit werkt helaas niet. Toen in Almere alles nog Huawei was kon je op die specifieke site wel n28 koppelen van een Huawei site in de buurt.

Die Huawei site in Almere gaat verdwijnen en wordt dus niet meer omgebouwd. Odido bouwt een nieuwe site in de C2000 mast langs het spoor. Pas dan zal het sneller worden

1 like

Bedankt voor je antwoord. Weet jij al wanneer ze de nieuwe site gaan plaatsen aan de Kalenderweg?

Nee geen idee. Ik weet dat hij komt op basis van een verschenen straalverbinding op de kaart. Vaak is (door drukte bij de netbeheerders en een overbelast stroomnetwerk) het aanvragen van een nieuwe stroomaansluiting het lastigste. Als die er is zal de site vast vrij snel worden gebouwd.